Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019

Τα βασικά της καλής Επικοινωνίας. Εντόπισε τα κίνητρα



Οι διαιτητές, εκτός των άλλων, όταν πρόκειται για την επικοινωνία τους έχουν μια δύσκολη δουλειά να κάνουν, ειδικά όταν πρόκειται για συζήτηση.

Να καθορίσουν το κίνητρο του προπονητή.

Προσπαθούν να αποκτήσουν επιρροή;
Είναι απλά φιλικοί;


Ο διαιτητής πρέπει να βρει μια ισορροπία.
Να είναι μεν “δεκτικός”, αλλά σε επαγγελματικό επίπεδο. 

Όχι σε προσωπικό.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι προπονητές προσπαθούν να επηρεάσουν τους διαιτητές.
Δεν υπάρχει επίσης αμφιβολία ότι πάντοτε θέλουν περισσότερες εξηγήσεις για τα σφυρίγματά μας.

Όμως σίγουρα δεν οφείλουμε – αλλά και δεν πρέπει – να απαντάμε για κάθε μας σφύριγμα.
"The calls stand for themselves… They are what they are."


Οι διαιτητές δεν θέλουμε “διατριβές” και “πολιτική”.
Αυτό που χρειάζεται όμως, είναι να είμαστε πάντοτε σε θέση να περιγράψουμε τον λόγο για τον οποίο κάναμε την επιλογή μας.
Πώς φτάσαμε στην απόφασή μας, μέσω του κανονισμού;  Παράλληλα να είμαστε “ανοικτοί” στην αντίθετη άποψη.
Οι καλοί διαιτητές δεν είναι αφελείς.
Ξέρουν ότι οι προπονητές έχουν απώτερα κίνητρα.

Ένα από όσα περιγράφουν έναν καλό διαιτητή είναι να είναι σε θέση να αλληλοεπιδράσει με την επιθυμία των προπονητών να κερδίσουν, προασπιζόμενοι τα πρότυπα του παιχνιδιού αλλά και να μην επιτρέψει σε κανέναν να παρακάμψει αυτά τα πρότυπα.

Βέβαια η προσπάθεια επηρεασμού δεν είναι απαραίτητα κάτι αρνητικό.
Οι προπονητές υποστηρίζουν την ομάδα τους. 
Αυτός είναι ο ρόλος τους.

Απλώς πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ο ρόλος τους και ο ρόλος μας είναι διαφορετικοί και ξεχωριστοί και παράλληλα ότι μπορούν να συνυπάρχουν.

Finally, there’s a simple mantra: “Listen first, Talk second.”