Το ιστολόγιο λειτουργεί στο περιβάλλον του Google Blogger και ο Blogger χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών, την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με την περιήγηση στο ιστολόγιο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019

Τα βασικά της καλής Επικοινωνίας. Να είσαι αυθεντικός



Ο διαιτητής πρέπει να είναι αυθεντικός.
Όταν πρόκειται για συζητήσεις με προπονητές δεν πρέπει να υπάρχουν απαντήσεις “κονσέρβα”.
Δεν λειτουργούν.



Στις συζητήσεις μαζί τους, πρέπει να αποδείξουμε ότι είμαστε άνθρωποι…
Η αποστολή μας είναι να είμαστε δίκαιοι, ικανοί και τελικά “πιστευτοί” και “ανοικτοί” στους προπονητές, ώστε να αισθάνονται άνετα όταν επικοινωνούν μαζί μας.
Δεν είναι εύκολο…

Είναι πολύ εύκολο αντιθέτως για τους προπονητές να αναστατώνονται, να φωνάζουν και να “ουρλιάζουν”, ειδικά απέναντι σε ένα ρομπότ.

Θα κάνουμε λάθη. 
Όπως θα κάνουμε και τα πάντα για να μην κάνουμε λάθη.
Οι άνθρωποι συγχωρούν τους ανθρώπους και όχι τα ρομπότ.
Και οφείλουμε να αποδείξουμε ότι είμαστε άνθρωποι πριν από οποιαδήποτε κρίσιμη στιγμή στον αγώνα.