Το ιστολόγιο λειτουργεί στο περιβάλλον του Google Blogger και ο Blogger χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών, την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με την περιήγηση στο ιστολόγιο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

Τα βασικά της καλής Επικοινωνίας. Η αρχή



Η τέχνη της συνομιλίας φαίνεται ότι δεν είναι ψηλά στην λίστα των αναγκαίων που απαιτούνται για να γίνει κάποιος επιτυχημένος διαιτητής.

Ωστόσο, η συνομιλία μας με τους συμμετέχοντες στο παιχνίδι, ειδικά με τους προπονητές, είναι μια δεξιότητα που πρέπει να απασχολεί κάθε καλό διαιτητή.
Και επειδή οι συζητήσεις αυτές ποικίλουν ανάλογα με τις καταστάσεις αλλά και τους προπονητές, η ικανότητα να τις αξιολογούμε σωστά είναι ένα κομμάτι της τέχνης αυτής.


Μπορεί να είναι τόσο απλό, όσο όταν ένας προπονητής ζητά μια διευκρίνιση ενός Call, ή τόσο πολύπλοκο και έντονο, όσο όταν κάποιος προπονητής μας “επιτίθεται” φραστικά γιατί πιστεύει ότι έχει αδικηθεί.

Σε κάθε περίπτωση, η ικανότητά μας να κατανοήσουμε την κατάσταση και να βρούμε τις σωστές λέξεις και τον κατάλληλο τρόπο για να τον “ελέγξουμε” είναι ζωτικής σημασίας.

Θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε όλες τις πιθανές λύσεις, να αποκωδικοποιήσουμε τις καταστάσεις, να εξηγήσουμε τις αντιδράσεις, να δούμε τα κίνητρα και από τι καθοδηγούνται και να προβλέψουμε τις τάσεις και τον κύκλο τους.
Ίσως τελικά καταλήξουμε ότι οι πράξεις μας είναι το ισχυρότερο και πιο καταλυτικό εργαλείο επικοινωνίας που διαθέτουμε.

Συνεχίζεται…