Το ιστολόγιο λειτουργεί στο περιβάλλον του Google Blogger και ο Blogger χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών, την ανάλυση της επισκεψιμότητας και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με την περιήγηση στο ιστολόγιο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Η "Συνέπεια" ...



Μία από τις μεγάλες δυσκολίες κατά την διάρκεια των αγώνων είναι να έχουμε "συνέπεια" στα σφυρίγματα μας για ολόκληρο τον αγώνα, όχι μόνο για εμάς τους ίδιους, αλλά και με τους συνάδελφους μας ...


Φυσικά μπορεί να υπάρχουν κάποια λάθη, είναι φυσιολογικό, αλλά η "ομάδα των διαιτητών" πρέπει να περιορίσει τα "λάθος" ή τα "χαμένα" σφυρίγματα και ειδικότερα τα συνεχόμενα, σε διαδοχικές επιθέσεις...

Το ζητούμενο για εμάς, θα πρέπει να είναι η αποφυγή λανθασμένων σφυριγμάτων ή μη σφυριγμάτων στον ίδιο τύπο παιχνιδιού για όλο τον αγώνα, αλλά πιο ειδικά σε δύο συνεχόμενες επιθέσεις όπου η σύγκριση είναι και πολύ πιο εύκολη! 

Το 1ο σφύριγμα επηρεάζει την προσδοκία για το επόμενο...

Στο συγκεκριμένο βίντεο ο Διαιτητής Κεφαλής (Lead) σφυρίζει επιθετικό φάουλ στον 1μπλε...

Μπορούμε να συμφωνήσουμε ή να διαφωνήσουμε για αυτό το σφύριγμα... Κάποιοι θα υποστηρίξουν ότι είναι σωστό, κάποιοι άλλοι θα πουν ότι έχουμε flop του αμυντικού, κάποιοι θα πουν "no call" και κάποιοι άλλοι (λιγότεροι) ότι έχουμε αμυντικό φάουλ... 

Αυτό που σίγουρα μπορούμε να πούμε είναι ότι αρμόδιος διαιτητής να σφυρίξει είναι ο Κεντρικός Διαιτητής (Center), ο οποίος όμως δεν σφυρίζει ή δεν προλαβαίνει να σφυρίξει...

Μετά την επαναφορά ο 11άσπρος, προσπαθώντας να αποφύγει παγίδα των αντιπάλων του, χτυπάει καθαρά με το γόνατο τον αντίπαλο του στο στομάχι (10μπλε).

Ο 10μπλε πέφτει στο πάτωμα τραυματισμένος. Η μπάλα πηγαίνει στον 44άσπρο και μετά από λίγα δευτερόλεπτα (13'' στο ρολόι), ο Διαιτητής Ουράς (Trail) σταματά το παιχνίδι για τον τραυματία παίκτη. 

Σε αυτή την περίπτωση ο Διαιτητής Ουράς (Trail) δεν προβλέπει το "παιχνίδι", χάνει το "παράθυρο" καθώς μένει πίσω από την φάση και "χάνει" και το σφύριγμα...

Σκεφτείτε, αυτό συμβαίνει αμέσως μετά το "επιθετικό", με τα προηγούμενα ερωτηματικά...
Και όχι μόνο αυτό, αλλά καθυστερεί να σφυρίξει και την "διακοπή" του αγώνα για τον τραυματισμένο παίκτη, με αποτέλεσμα να χαθούν κάποια δευτερόλεπτα, πολύ σημαντικά για την μπλε ομάδα (δευτερόλεπτα που θα έμεναν με την ολοκλήρωση της επίθεσης της άσπρης Ομάδας)...

3 συνεχόμενα σφυρίγματα ή μη σφυρίγματα με ερωτηματικά, σε αγώνα 1 πόντου, στα τελευταία 25" του είναι πολλά, ιδιαίτερα "σε βάρος" της ίδιας Ομάδας...

Σκεφτείτε πως θα μπορούσαμε να αποφύγουμε αυτά τα λάθη και πως θα μπορούσαμε να είχαμε "συνέπεια" στα σφυρίγματα μας...