Σήμερα θα μιλήσουμε για το “T”.
Κάθε φορά που οι διαιτητές αποφασίζουν “Τ” δημιουργείται μια παράξενη ατμόσφαιρα.
Εάν το “Τ” έχει προέλθει μετά από μια ξεκάθαρη προειδοποίηση, τότε δεν υπάρχει κάτι για να αμφισβητήσει οποιοσδήποτε.
Εάν προέλθει “από το πουθενά”, ο διαιτητής θα πρέπει να δώσει ένα σύντομο και σαφή λόγο, ειδικά εάν η Τεχνική ποινή είναι εναντίον ενός παίκτη ή στους ανθρώπους του πάγκου των αναπληρωματικών.
Ο προπονητής πρέπει να ξέρει τον λόγο ώστε να λάβει τα κατάλληλα μέτρα.
Εάν το “Τ” έχει προέλθει μετά από μια ξεκάθαρη προειδοποίηση, τότε δεν υπάρχει κάτι για να αμφισβητήσει οποιοσδήποτε.
Εάν προέλθει “από το πουθενά”, ο διαιτητής θα πρέπει να δώσει ένα σύντομο και σαφή λόγο, ειδικά εάν η Τεχνική ποινή είναι εναντίον ενός παίκτη ή στους ανθρώπους του πάγκου των αναπληρωματικών.
Ο προπονητής πρέπει να ξέρει τον λόγο ώστε να λάβει τα κατάλληλα μέτρα.
Το “Τ” κατά του προπονητή είναι δύσκολο να το δεχθεί κάθε προπονητής και συνήθως και τα δύο μέρη το θυμούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ωστόσο, κάποιοι προπονητές, μερικές φορές σκοπίμως προκαλούν ένα “Τ” ελπίζοντας ότι αυτό θα ταρακουνήσει την ομάδα τους.
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση!
Οι προπονητές γενικότερα αισθάνονται ότι πρέπει να επικοινωνούν με τους διαιτητές για την διευκρίνιση ορισμένων καταστάσεων.
Ας μην ξεχνάμε ότι είναι λιγότερο γνώστες του rulebook και συχνά κάποια πράγματα θα πρέπει να “συζητηθούν”.
Πολλοί από τους προπονητές χρησιμοποιούν τα time-outs για να διαφωνήσουν με τους διαιτητές, αντί να μιλήσουν στην ομάδα τους.
Και είμαστε βέβαιοι ότι αυτό δεν διδάσκεται στα μαθήματα προπονητών.
Αυτό συμβαίνει γιατί πολλοί από τους προπονητές αισθάνονται ότι είναι η μόνη στιγμή που μπορεί να απευθυνθούν στους διαιτητές.
Λάθος.
Ωστόσο, κάποιοι προπονητές, μερικές φορές σκοπίμως προκαλούν ένα “Τ” ελπίζοντας ότι αυτό θα ταρακουνήσει την ομάδα τους.
Ενδιαφέρουσα προσέγγιση!
Οι προπονητές γενικότερα αισθάνονται ότι πρέπει να επικοινωνούν με τους διαιτητές για την διευκρίνιση ορισμένων καταστάσεων.
Ας μην ξεχνάμε ότι είναι λιγότερο γνώστες του rulebook και συχνά κάποια πράγματα θα πρέπει να “συζητηθούν”.
Πολλοί από τους προπονητές χρησιμοποιούν τα time-outs για να διαφωνήσουν με τους διαιτητές, αντί να μιλήσουν στην ομάδα τους.
Και είμαστε βέβαιοι ότι αυτό δεν διδάσκεται στα μαθήματα προπονητών.
Αυτό συμβαίνει γιατί πολλοί από τους προπονητές αισθάνονται ότι είναι η μόνη στιγμή που μπορεί να απευθυνθούν στους διαιτητές.
Λάθος.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι κάθε προπονητής δικαιούται απαντήσεις, εάν και εφ’ όσον το ερώτημα γίνει με τον ορθό τρόπο.
Τόσο απλό…