Αυτό μάλιστα πρέπει να γίνει τουλάχιστον 24 ώρες μετά το τέλος του αγώνα.
Τώρα σε περίπτωση που κατά την διάρκεια του αγώνα δημιουργήθηκε κάποιο σοβαρό πρόβλημα, φροντίζουμε να ενημερώσουμε τηλεφωνικά, κατ’ αρχήν, όποιον έχει την ευθύνη για την σωστή λειτουργία της διοργάνωσης, πιθανόν και την ΚΕΔ, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και πριν στείλουμε οποιαδήποτε αναφορά.
Και πρέπει να είμαστε οι πρώτοι που θα τους ενημερώσουν. Αυτό θέλουν.
Με τον τρόπο αυτό δεν εκπλήσσονται όταν ένας “θυμωμένος” προπονητής ή παράγοντας μας “προλαβαίνει”.
Με τον τρόπο αυτό δεν εκπλήσσονται όταν ένας “θυμωμένος” προπονητής ή παράγοντας μας “προλαβαίνει”.
Οφείλουμε να αναφέρουμε όλα όσα υποτίθεται πρέπει να αναφερθούν.
Συγκεκριμένα και συνοπτικά.
Εάν δεν ακούσουν οι ιθύνοντες πρώτα την δική μας αναφορά δεν θα μπορέσουν να πειθαρχήσουν τον “θυμό” του επιτιθέμενου.
Όσο και εάν εκτιμάς πως ό,τι συνέβη ήταν άνευ σημασίας και θεωρήσεις ότι πρέπει να το προσπεράσεις, επιβάλλεται.
Ακολούθησε μετά τις οδηγίες που επιβάλλει ο κανονισμός πρωταθλήματος και άφησε διακριτικά τα διοικητικά όργανα να βγάλουν τις αποφάσεις τους.