Δεν μπορεί κανένας να αποφύγει την κριτική.
Παρά την προφανή φύση του γεγονότος, πολλοί νέοι διαιτητές απογοητεύονται από όσα ακούν από τους παρατηρητές, τους συναδέλφους, τους προπονητές και τους οπαδούς.
Ένας καλός εκπαιδευτής πρέπει να έχει την ικανότητα να εμπνεύσει έναν διαιτητή μέσα από την κριτική.
Ένας καλός εκπαιδευτής πρέπει να έχει την ικανότητα να εμπνεύσει έναν διαιτητή μέσα από την κριτική.
Το “μόνο” – δεν είναι εύκολο - που έχει να κάνει, είναι να μετατρέψει την κριτική σε μια ευκαιρία για μάθηση.
Και το πρώτο που επιβάλλεται είναι να ελαχιστοποιήσει τον εγωισμό ώστε να αποφύγει κάθε “παρενέργεια” που οδηγεί σε ανασφάλεια.
Αυτό απαιτεί διακριτική και άμεση προσέγγιση.
Η ικανότητα να ισορροπεί κάποιος την αρνητική με τη θετική κριτική, απαιτεί την επίγνωση του τομέα βελτίωσης για τον καθένα.
Είναι κάτι όχι πολύ εύκολο για τον κάθε εκπαιδευτή.
Δεν είναι διασκεδαστικό να ενημερώνεις τον εκπαιδευόμενο για τα ελαττώματά του.
Ένας ικανός εκπαιδευτής κατανοεί ότι η επισήμανση όσων χρειάζονται βελτίωση, συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην ωριμότητά του.
Το κλειδί είναι να προκύπτει, μέσα από τη συζήτηση, αυτογνωσία και όχι να γίνεται μια απλή καταγραφή λαθών.
Οι “ανοικτές ερωτήσεις” και η αλληλεπίδραση είναι πολύ πιο ισχυρή από μια δικτατορική στάση.
Και το πρώτο που επιβάλλεται είναι να ελαχιστοποιήσει τον εγωισμό ώστε να αποφύγει κάθε “παρενέργεια” που οδηγεί σε ανασφάλεια.
Αυτό απαιτεί διακριτική και άμεση προσέγγιση.
Η ικανότητα να ισορροπεί κάποιος την αρνητική με τη θετική κριτική, απαιτεί την επίγνωση του τομέα βελτίωσης για τον καθένα.
Είναι κάτι όχι πολύ εύκολο για τον κάθε εκπαιδευτή.
Δεν είναι διασκεδαστικό να ενημερώνεις τον εκπαιδευόμενο για τα ελαττώματά του.
Ένας ικανός εκπαιδευτής κατανοεί ότι η επισήμανση όσων χρειάζονται βελτίωση, συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην ωριμότητά του.
Το κλειδί είναι να προκύπτει, μέσα από τη συζήτηση, αυτογνωσία και όχι να γίνεται μια απλή καταγραφή λαθών.
Οι “ανοικτές ερωτήσεις” και η αλληλεπίδραση είναι πολύ πιο ισχυρή από μια δικτατορική στάση.