Ο Κόσμος των Ελλήνων Διαιτητών
Κάθε διαιτητής χρειάζεται να γνωρίζει ποιες είναι οι ικανότητες, οι δεξιότητες και τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να μπορέσει να επικοινωνήσει αποτελεσματικά.
Η απάντηση είναι σαφής και επικεντρώνεται σε 5 αλληλένδετες περιοχές:
- Προσωπικές ιδιότητες
- Σεβασμός και Προσιτότητα
- Μονόδρομη επικοινωνία
- Παρακολούθηση και Αναγνώριση καταστάσεων
- Εξειδικευμένη αλληλεπίδραση
Η απάντηση είναι σαφής και επικεντρώνεται σε 5 αλληλένδετες περιοχές:
- Προσωπικές ιδιότητες
- Σεβασμός και Προσιτότητα
- Μονόδρομη επικοινωνία
- Παρακολούθηση και Αναγνώριση καταστάσεων
- Εξειδικευμένη αλληλεπίδραση
Σεβασμός και Προσιτότητα
Οι καλύτεροι επικοινωνιολόγοι είναι σεβαστοί και προσιτοί.
Οι διαιτητές είναι αυτοί που θα αναζητήσουν τους προπονητές και τους αρχηγούς και έχουν την ευθύνη να αναπτύξουν κάποια σχέση.
Η προσαρμοστικότητα και η αξιοπιστία προσδιορίζονται ως βασικά χαρακτηριστικά των καλυτέρων διαιτητών.
Οι κορυφαίοι διαιτητές είναι καθοριστικοί και κυρίως σταθεροί πίσω από τις αποφάσεις τους.
Δείχνουν υψηλό επίπεδο υπευθυνότητας.
Και αυτά απαιτούν να είναι ειλικρινείς και να παραδέχονται πότε έχουν κάνει λάθος.
Επίσης, σημαίνει ότι είναι σε θέση πάντοτε να παρέχουν μια λογική εξήγηση για τις αποφάσεις τους.
Πολύ συχνά, άπειροι κυρίως διαιτητές, αγνοούν τους παίκτες ή τους προπονητές που ρωτούν για την απόφασή τους, αντί απλώς να παρέχουν την εξήγηση και την λογική τους, η οποία μπορεί να αποτρέψει κάθε κλιμάκωση προβλημάτων.
Έχει αποδειχθεί πλέον, ότι η προθυμία αλληλεπίδρασης των διαιτητών αναπτύσσει τις σχέσεις και βοηθά αποτελεσματικά στην διαχείριση του παιχνιδιού.
Όλοι θέλουν οι διαιτητές να είναι αποφασιστικοί και ανθεκτικοί στις πιέσεις, όντας σε θέση να λαμβάνουν αποφάσεις με αυτοπεποίθηση και ηρεμία.
Όλοι θέλουν οι διαιτητές να είναι αποφασιστικοί και ανθεκτικοί στις πιέσεις, όντας σε θέση να λαμβάνουν αποφάσεις με αυτοπεποίθηση και ηρεμία.
Όλα στην σύγχρονη διαιτησία σημαίνουν "Παρουσία".
Και παρουσία σημαίνει συνεργασία και επαγγελματισμός, σε αντίθεση με την υπερβολική φιλικότητα και την "αρχαία" διαιτητική αυταρχικότητα.
Συνεχίζεται...