Εκπαιδεύοντας τους 20+ διαιτητές, μπορεί να φέρει τους εκπαιδευτές να αντιμετωπίσουν προκλήσεις που δεν έχουν καμία σχέση με το γήπεδο ή το παιχνίδι.
Οι νέοι άνθρωποι, μερικές φορές, αντιμετωπίζουν τη ζωή διαφορετικά από τους μεγαλύτερους.
Η παράλειψη αυτού του γεγονότος μπορεί να οδηγήσει σε απογοήτευση του εκπαιδευτή και σε μια εσφαλμένη αξιολόγηση της κρίσης και των κινήτρων του εκπαιδευόμενου.
Κάθε εκπαιδευτής πρέπει να συνειδητοποιήσει και να αποδεχθεί ότι ανήκει σε μια διαφορετική εποχή.
Η εκπαίδευση προϋποθέτει, αναπόφευκτα, την επισήμανση σημείων που κάποιος θα μπορούσε να βελτιωθεί.
Είναι τέχνη και επιστήμη μαζί.
Ειδικά όταν πρόκειται για νέους ανθρώπους.
Εάν είσαι “σκληρός”, πολλοί θα χάσουν το μήνυμα και η αλληλεπίδραση θα τους αφήσει μια πικρή γεύση.
H προσαρμογή του εκπαιδευτή θα βοηθήσει ώστε να αποφύγει ο νέος διαιτητής την απογοήτευση.
Κλειδί στην εκπαίδευση βέβαια είναι και η αντίληψη του εκπαιδευόμενου.
Η ικανότητά του αυτή, θα τον βοηθήσει να εστιάσει στο ότι δεν υπάρχει “γρήγορη διαδρομή εξέλιξης”.
Η διαδρομή εξέλιξης κάθε διαιτητή είναι το ταξίδι των εμπειριών του.
Και είναι μονόδρομος.